Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9656
Назва: Аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення
Автори: Синиця, Андрій
Synytsia, Andrii
Ключові слова: спілкування
мотивація
учитель фізичної культури
ефективність
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Синиця А. Аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення [Електронний ресурс] / Андрій Синиця // Спортивна наука України. - 2014. - № 6 (64). - С. 23-31. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/269
Короткий огляд (реферат): У статті подано аналіз стану дослідження проблеми спілкування вчителя фізичної культури та основні напрямки її вирішення. Виявлено, що у процесі професійного спілкування одним із завдань учителя фізичної культури є вибір ефективних шляхів і способів спілкування, що доводить необхідність синтезу, узгодження та узагальнення відомостей про його сутність та структуру, у якому виокремлюють комунікативну, перцептивну та інтерактивну сторони; проте, ураховуючи роль мотиваційних чинників у спілкуванні, значна увага приділяється мотивації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9656
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
269-558-1-SM.pdf584.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.