Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9640
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гречанюк, Оксана | - |
dc.contributor.author | Hrechaniuk, Oksana | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-26T10:14:09Z | - |
dc.date.available | 2018-03-26T10:14:09Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гречанюк О. Інституція гімнахіархії у грецьких полісах Фракїї в античний період [Електронний ресурс] / Оксана Гречанюк // Спортивна наука України. - 2014. - № 5 (63). - С.22-29. - Режим доступу. - http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/260 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9640 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто специфіку існування посади гімнасіарха на території Фракії в античний період на основі вивчення епіграфічних джерел. Визначено вагоме суспільне значення інституції гімнасіархії. Установлено, що посада гімнасіарха була поширена від ІІІ ст. до н.е. до ІІІ ст. н.е. в таких прибережних і внутрішніх містах Фракії: Аполлонія, Діонісополіс, Месамбрія, Одессос, Селимбрія, Сестос, Візантія, Пауталія, Спінопара, Філіппополіс, Августа Траяна, Сердік. Обов’язки гімнасіарха передбачали організацію військової та фізичної підготовки, а також забезпечення функціонування гімнасію. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | гімнасіарх | uk_UA |
dc.subject | епіграфічне джерело | uk_UA |
dc.subject | античний період | uk_UA |
dc.subject | Фракія | uk_UA |
dc.subject | гімнасій | uk_UA |
dc.title | Інституція гімнахіархії у грецьких полісах Фракїї в античний період | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
260-540-1-SM.pdf | 448.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.