Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9619
Назва: Відмінності стандартів обслуговування клієнтів у готелях міста Жешува
Автори: Гживач, Рената
Grzywacz, Renata
Ключові слова: якість готельних послуг
сприйняття
обслуговувальний персонал
очікування
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Гживач Р. Відмінності стандартів обслуговування клієнтів у готелях міста Жешува [Електронний ресурс] / Рената Гживач // Спортивна наука України. - 2014. - № 4 (61). - С. 12-13. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/241
Короткий огляд (реферат): Отримані матеріали дослідження будуть корисними для управлінського персоналу та відділів обслуговування готельного господарства. Дослідження проведено на прикладі функціонування Жешувських готелів. Результати цього дослідження є основою для поліпшення якості обслуговування співробітниками готелів, що ґрунтуються на ступені задоволеності клієнтів. Застосовано методологію дослідження з використанням запитальника обслуговувального персоналу, який раніше працював у готелях. Окрім цього, вивчено рівні задоволення клієнтів готелів якістю наданих послуг. Установлено, що сприйняття клієнтами готелів якості наданих послуги було вищим від очікуваного рівня.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9619
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
241-498-3-PB.pdf407.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.