Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9619
Title: Відмінності стандартів обслуговування клієнтів у готелях міста Жешува
Authors: Гживач, Рената
Grzywacz, Renata
Keywords: якість готельних послуг
сприйняття
обслуговувальний персонал
очікування
Issue Date: 2014
Citation: Гживач Р. Відмінності стандартів обслуговування клієнтів у готелях міста Жешува [Електронний ресурс] / Рената Гживач // Спортивна наука України. - 2014. - № 4 (61). - С. 12-13. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/241
Abstract: Отримані матеріали дослідження будуть корисними для управлінського персоналу та відділів обслуговування готельного господарства. Дослідження проведено на прикладі функціонування Жешувських готелів. Результати цього дослідження є основою для поліпшення якості обслуговування співробітниками готелів, що ґрунтуються на ступені задоволеності клієнтів. Застосовано методологію дослідження з використанням запитальника обслуговувального персоналу, який раніше працював у готелях. Окрім цього, вивчено рівні задоволення клієнтів готелів якістю наданих послуг. Установлено, що сприйняття клієнтами готелів якості наданих послуги було вищим від очікуваного рівня.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9619
ISSN: 1993-5757
Appears in Collections:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
241-498-3-PB.pdf407.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.