Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9584
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Соверда, Ірина | - |
dc.contributor.author | Soverda, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T12:12:19Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T12:12:19Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Соверда І. Кореляційні зв'язки між компонентами програми з йоги для студентів [Електронний ресурс] / Ірина Соверда // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 45-48. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/220 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9584 | - |
dc.description.abstract | В експерименті брали участь студенти ІІ курсів вищого навчального закладу (ВНЗ) з педагогічною спрямованістю. У статті розглянуто кореляційні взаємозв’язки між компонентами програми для студентів, що передбачає застосування елементів йоги. Програма, що включає в себе чотири (мотиваційний, когнітивний, рефлексивний, фізичний) компоненти повинна покращити готовність студентів до занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання. Рівні кореляційних зв’язків, що були визначені між компонентами надали можливість підтвердити ефективність запропонованої нами програми. Встановлено, що рівень і ступінь взаємозв’язку всіх компонентів, а також їх вірогідність проявляється по-різному, але кореляційні зв’язки між показниками загалом зберігаються. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | кореляція | uk_UA |
dc.subject | елементи йоги | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Кореляційні зв'язки між компонентами програми з йоги для студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
220-455-2-PB.pdf | 274.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.