Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9573
Назва: Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом
Автори: Тихонова, Наталія
Tykhonova, Natalia
Ключові слова: діти
засоби масової інформації
фізична культура
спорт
молодь
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Тихонова Н. Вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом [Електронний ресурс] / Наталія Тихонова // Спортивна наука України. - 2014. - № 2 (60). - С. 15-20 . - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/215
Короткий огляд (реферат): Мета: Виявити вплив засобів масової інформації на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Проведено анкетування 50 спеціалістів сфери фізичної культури і спорту. Результат: ефективні пропаганда, реклама й агітація фізичної культури і спорту є запорукою масового залучення населення, зокрема дітей та молоді, до занять фізичною культурою і спортом. Формами пропаганди фізичної культури і спорту є усна, друкована і наочна. Висновки: Виявлено, що засоби масової інформації впливають на формування у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом. Визначено, що однакову роль у формуванні у дітей та молоді інтересу до занять фізичною культурою і спортом відіграють телебачення, Інтернет, соціальні мережі, інформація друзів та знайомих і пропаганда на державному рівні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9573
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
215-445-2-PB.pdf428.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.