Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кувалдіна, Ольга | - |
dc.contributor.author | Рибак, Олег | - |
dc.contributor.author | Kuvaldina, Olha | - |
dc.contributor.author | Rybak, Oleh | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T08:37:26Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T08:37:26Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кувалдіна О. Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі [Електронний ресурс] / Ольга Кувалдіна, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 1 (59). - С. 30-34. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/210 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563 | - |
dc.description.abstract | Результати дослідження свідчать що, три чверті сходів ралійних екіпажів припадають на перші три секції змагань – 26,1%, 25,3% та 23,7%, а на три останні – всього 24,9% (16,9%, 6,8% та 1,2% відповідно). Кількість сходів тісно пов’язана з тривалістю спеціальних ділянок (СД): до 200 с (21,1%) – 0,267 сходів за хв, від 200 до 400 с (39,5%) – 0,155 сходів за хв, від 400 до 600 с (24,2%) – 0,122 сходів за хв, понад 600 с (15,2%) – 0,119 сходів за хв. На видовищних СД середня кількість сходів досягає 0,387 за хвилину, тоді як на ділянках з асфальтовим покриттям – 0,147 удень і 0,155 уночі, та лише 0,121 – на гравійних трасах (при середньому значенні 0,166 сходів за хв). Для зниження ризику сходів ралійним екіпажам рекомендується на перших секціях ралі рухатись з певним запасом, уважно розпочинати кожну СД з виходом на максимальну швидкість лише при достатньому впрацьовуванні у звичний ритм, особливу увагу звертати на короткі та видовищні ділянки, а також на асфальтові ділянки у нічний час. Найбільш суттєво знижують ризик сходу ралійних екіпажів стійкість психіки до внутрішніх та зовнішніх збиваючих чинників і втоми, швидке впрацьовування в оптимальний режим роботи, високий рівень стенограмної підготовленості, а також здатність до зниження швидкості й ризику з тактичних міркувань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | автоспорт | uk_UA |
dc.subject | моделювання | uk_UA |
dc.subject | стратегія | uk_UA |
dc.subject | безаварійність | uk_UA |
dc.title | Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
210-435-2-PB.pdf | 295.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.