Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563
Назва: Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі
Автори: Кувалдіна, Ольга
Рибак, Олег
Kuvaldina, Olha
Rybak, Oleh
Ключові слова: автоспорт
моделювання
стратегія
безаварійність
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кувалдіна О. Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі [Електронний ресурс] / Ольга Кувалдіна, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 1 (59). - С. 30-34. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/210
Короткий огляд (реферат): Результати дослідження свідчать що, три чверті сходів ралійних екіпажів припадають на перші три секції змагань – 26,1%, 25,3% та 23,7%, а на три останні – всього 24,9% (16,9%, 6,8% та 1,2% відповідно). Кількість сходів тісно пов’язана з тривалістю спеціальних ділянок (СД): до 200 с (21,1%) – 0,267 сходів за хв, від 200 до 400 с (39,5%) – 0,155 сходів за хв, від 400 до 600 с (24,2%) – 0,122 сходів за хв, понад 600 с (15,2%) – 0,119 сходів за хв. На видовищних СД середня кількість сходів досягає 0,387 за хвилину, тоді як на ділянках з асфальтовим покриттям – 0,147 удень і 0,155 уночі, та лише 0,121 – на гравійних трасах (при середньому значенні 0,166 сходів за хв). Для зниження ризику сходів ралійним екіпажам рекомендується на перших секціях ралі рухатись з певним запасом, уважно розпочинати кожну СД з виходом на максимальну швидкість лише при достатньому впрацьовуванні у звичний ритм, особливу увагу звертати на короткі та видовищні ділянки, а також на асфальтові ділянки у нічний час. Найбільш суттєво знижують ризик сходу ралійних екіпажів стійкість психіки до внутрішніх та зовнішніх збиваючих чинників і втоми, швидке впрацьовування в оптимальний режим роботи, високий рівень стенограмної підготовленості, а також здатність до зниження швидкості й ризику з тактичних міркувань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
210-435-2-PB.pdf295.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.