Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563
Назва: | Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі |
Автори: | Кувалдіна, Ольга Рибак, Олег Kuvaldina, Olha Rybak, Oleh |
Ключові слова: | автоспорт моделювання стратегія безаварійність |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Кувалдіна О. Моделювання стратегії безаварійної участі в автомобільних ралі [Електронний ресурс] / Ольга Кувалдіна, Олег Рибак // Спортивна наука України. - 2014. - № 1 (59). - С. 30-34. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/210 |
Короткий огляд (реферат): | Результати дослідження свідчать що, три чверті сходів ралійних екіпажів припадають на перші три секції змагань – 26,1%, 25,3% та 23,7%, а на три останні – всього 24,9% (16,9%, 6,8% та 1,2% відповідно). Кількість сходів тісно пов’язана з тривалістю спеціальних ділянок (СД): до 200 с (21,1%) – 0,267 сходів за хв, від 200 до 400 с (39,5%) – 0,155 сходів за хв, від 400 до 600 с (24,2%) – 0,122 сходів за хв, понад 600 с (15,2%) – 0,119 сходів за хв. На видовищних СД середня кількість сходів досягає 0,387 за хвилину, тоді як на ділянках з асфальтовим покриттям – 0,147 удень і 0,155 уночі, та лише 0,121 – на гравійних трасах (при середньому значенні 0,166 сходів за хв). Для зниження ризику сходів ралійним екіпажам рекомендується на перших секціях ралі рухатись з певним запасом, уважно розпочинати кожну СД з виходом на максимальну швидкість лише при достатньому впрацьовуванні у звичний ритм, особливу увагу звертати на короткі та видовищні ділянки, а також на асфальтові ділянки у нічний час. Найбільш суттєво знижують ризик сходу ралійних екіпажів стійкість психіки до внутрішніх та зовнішніх збиваючих чинників і втоми, швидке впрацьовування в оптимальний режим роботи, високий рівень стенограмної підготовленості, а також здатність до зниження швидкості й ризику з тактичних міркувань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9563 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
210-435-2-PB.pdf | 295.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.