Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9558
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хохлова, Людмила | - |
dc.contributor.author | Khokholova, Liudmyla | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-22T08:19:13Z | - |
dc.date.available | 2018-03-22T08:19:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Хохлова Л. Організаційно-методичні та педагогічні умови ефективного функціонування "шкіл сприяння здоров'ю" [Електронний ресурс] / Людмила Хохлова // Спортивна наука України. - 2014. - № 1 (59). - С. 19-25. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/208 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9558 | - |
dc.description.abstract | Останніми роками зберігається тенденція до зростання захворюваності серед дітей, із початком навчання в школі знижується загальна рухова активність. Діяльність «Шкіл сприяння здоров’ю» є ефективною формою організації навчально-виховного процесу. Метою роботи є охарактеризувати організаційно-методичні та педагогічні умови ефективного їх функціонування. Для досягнення мети застосували такі методи: організаційний, системний та системно-функціональний аналіз діяльності шкіл. Наслідком роботи стала побудова моделі організаційної структури ефективного функціонування «Шкіл сприяння здоров’ю». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | «школи сприяння здоров’ю» | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.subject | функціонування | uk_UA |
dc.title | Організаційно-методичні та педагогічні умови ефективного функціонування "шкіл сприяння здоров'ю" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
208-431-2-PB.pdf | 434.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.