Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9547
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петришин, Юрій | - |
dc.contributor.author | Petryshyn, Yurii | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T12:51:42Z | - |
dc.date.available | 2018-03-21T12:51:42Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Петришин Ю. Порівняльний аналіз тестових вправ фізичної підготовленості в загальноосвітніх школах США та Російської Федерації [Електронний ресурс] / Юрій Петришин // Спортивна наука України. - 2013. - № 7 (58). - С. 31-35. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/201 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9547 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано тестові вправи, які застосовуються для оцінювання рівня фізичної підготовленості учнів у загальноосвітніх школах США та Російської Федерації. Представлено перелік тестових вправ та здійснено порівняння підходів до застосування цих вправ у Росії та США. Також проаналізовано рухові якості, рівень розвитку яких оцінюється в школах цих країн. За результатами дослідження визначено критерії, за якими оцінюється успішність виконання відповідних тестових вправ, та встановлено шкалу оцінювання, що застосовується при здачі нормативів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | нормативи | uk_UA |
dc.subject | Росія | uk_UA |
dc.subject | школа | uk_UA |
dc.subject | США | uk_UA |
dc.subject | тести | uk_UA |
dc.title | Порівняльний аналіз тестових вправ фізичної підготовленості в загальноосвітніх школах США та Російської Федерації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
201-412-1-SM.pdf | 248.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.