Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9499
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єфременко, Вікторія | - |
dc.contributor.author | Yefremenko, Viktoria | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-20T12:00:17Z | - |
dc.date.available | 2018-03-20T12:00:17Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Єфременко В. Особливості прояву психофізіологічного стану студентів у системі їх відбору для занять баскетболом [Електронний ресурс] / Вікторія Єфременко // Спортивна наука України. - 2013. - № 4 (55). - С. 27-31. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/159 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9499 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено вивченню психофізіологічних особливостей організму студентів для обґрунтування їх відбору в системі фізичного виховання для занять баскетболом. Аналіз отриманих результатів дослідження показав, що використання простої методики теппінг-тесту можливе для визначення впливу занять баскетболом на зміну і прояв психофізіологічного стану людини, визначаючи практичність, зручність та важливість для системи відбору не тільки у студентському спорті, а й на початковому етапі багаторічної підготовки спортсменів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічні особливості організму | uk_UA |
dc.subject | баскетбол | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | психофізіологічний стан | uk_UA |
dc.title | Особливості прояву психофізіологічного стану студентів у системі їх відбору для занять баскетболом | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
159-325-1-SM.pdf | 328.42 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.