Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томенко, Олександр | - |
dc.contributor.author | Чередніченко, Сергій | - |
dc.contributor.author | Tomenko, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Cherednichenko, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-19T12:25:21Z | - |
dc.date.available | 2018-03-19T12:25:21Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Томенко О. Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування [Електронний ресурс] / Олександр Томенко, Сергій Чередніченко // Спортивна наука України. - 2013. - №1 (52). - С. 44 - 47. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/17/12 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1993-5757 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455 | - |
dc.description.abstract | Ураховуючи, що через засвоєння спеціальних знань відбувається формування у студентів мотивів професійного самовдосконалення, їх здобуття є важливою складовою підготовки вчителя. У роботі визначено особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування. Аналіз отриманих даних вказує на необхідність розробки та впровадження в процес підготовки вчителів фізичної культури інноваційних технологій засвоєння теоретичних знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | теоретичні знання | uk_UA |
dc.subject | фізична культура | uk_UA |
dc.title | Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
17-53-1-PB.pdf | 309.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.