Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455
Назва: Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування
Автори: Томенко, Олександр
Чередніченко, Сергій
Tomenko, Oleksandr
Cherednichenko, Serhii
Ключові слова: студенти
теоретичні знання
фізична культура
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Томенко О. Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування [Електронний ресурс] / Олександр Томенко, Сергій Чередніченко // Спортивна наука України. - 2013. - №1 (52). - С. 44 - 47. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/17/12
Короткий огляд (реферат): Ураховуючи, що через засвоєння спеціальних знань відбувається формування у студентів мотивів професійного самовдосконалення, їх здобуття є важливою складовою підготовки вчителя. У роботі визначено особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування. Аналіз отриманих даних вказує на необхідність розробки та впровадження в процес підготовки вчителів фізичної культури інноваційних технологій засвоєння теоретичних знань.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455
ISSN: 1993-5757
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
17-53-1-PB.pdf309.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.