Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455
Назва: | Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування |
Автори: | Томенко, Олександр Чередніченко, Сергій Tomenko, Oleksandr Cherednichenko, Serhii |
Ключові слова: | студенти теоретичні знання фізична культура |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Томенко О. Особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування [Електронний ресурс] / Олександр Томенко, Сергій Чередніченко // Спортивна наука України. - 2013. - №1 (52). - С. 44 - 47. - Режим доступу : http://sportscience.ldufk.edu.ua/index.php/snu/article/view/17/12 |
Короткий огляд (реферат): | Ураховуючи, що через засвоєння спеціальних знань відбувається формування у студентів мотивів професійного самовдосконалення, їх здобуття є важливою складовою підготовки вчителя. У роботі визначено особливості теоретичних уявлень майбутніх учителів фізичної культури стосовно питань аксіологічного та здоров'язбережного спрямування. Аналіз отриманих даних вказує на необхідність розробки та впровадження в процес підготовки вчителів фізичної культури інноваційних технологій засвоєння теоретичних знань. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9455 |
ISSN: | 1993-5757 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
17-53-1-PB.pdf | 309.8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.