Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9356
Назва: Die entwicklung des geschäftstourismus in Deutschland
Автори: Demij, Mariya
Melnyk, Mariana
Демій, Марія
Мельник, Маріанна
Ключові слова: Deutschland
Tourismus
Der Geschäftstourismus
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Demis M. Die entwicklung des geschäftstourismus in Deutschland / Mariya Demis, Mariana Melnyk // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2018. – С. 196–197.
Короткий огляд (реферат): Der Geschäftstourismus nimmt unter den verschiedenen Tourismusformen eine wichtige Rolle ein. In Deutschland machen die Geschäftsreisen 30–40 % (dreizig-vierzig Prozenten) am Gesamtreisevolumen aus. In den letzten Jahrzehnten entwickelte sich der Tourismus in Deutschland zu einem immer bedeutenderen Wirtschaftsfaktor.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9356
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська наука_2017_61.pdf455.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.