Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326
Назва: Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат"
Автори: Перевузник, Наталія
Ключові слова: туризм
туристичне підприємство
туристична агенція "Світ Карпат"
маркетингова стратегія
маркетинг
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Перевузник Н. Шляхи удосконалення маркетингової стратегії туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції "Світ Карпат" / Наталія Перевузник // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 164-166.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах, на думку фахівців, планування маркетингової діяльності в туристичній сфері означає більше, ніж розроблення якісних послуг, встановлення на них доступної ціни і наближення до них споживачів цільового ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9326
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська наука_2017_51.pdf440.2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.