Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9320
Назва: Передумови формування системи управління якістю готельних послуг (на прикладі готельного комплексу "Жорж"
Автори: Заблоцька, Христина
Ключові слова: готельне господарство
готельні послуги
готельний комплекс "Жорж"
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Заблоцька Х. Передумови формування системи управління якістю готельних послуг (на прикладі готельного комплексу "Жорж" / Христина Заблоцька // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 158-160.
Короткий огляд (реферат): У процесі дослідження розроблено детальну структуру системи управління якістю готельних послуг у ГК «Жорж», охарактеризовано особливості взаємодії між її елементами та побудовано схему, що має як практичне, так і теоретико-методологічне значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9320
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська наука_2017_49.pdf441.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.