Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9300
Назва: Фактори впливу на поведінку кінцевих споживачів турпродукту
Автори: Єгорова, Тетяна
Баранівська, Христина
Ключові слова: туризм
турпродукт
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Єгорова Т. Фактори впливу на поведінку кінцевих споживачів турпродукту / Тетяна Єгорова, Христина Баранівська // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С. 155–157.
Короткий огляд (реферат): Завданням дослідження є аналіз підходів до встановлення чинників поведінки кінцевих споживачів турпродукту на сучасному ринку і розширення класифікації чинників за різними критеріями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9300
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська наука_2017_48.pdf516.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.