Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9267
Назва: Інтернет-ресурси як маркетинговий інструмент у професійному спорті (на прикладі NBA)
Автори: Ясінська, Надія
Ключові слова: професійний спорт
Інтернет-ресурси
Національна баскетбольна асоціація
Дата публікації: 2017
Видавництво: ЛДУФК
Бібліографічний опис: Ясінська Н. Інтернет-ресурси як маркетинговий інструмент у професійному спорті (на прикладі NBA) / Надія Ясінська // День студентської науки : зб. матеріалів щоріч. студент. наук. конф. – Львів, 2017. – С.106-109.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити місце Інтернет-ресурсів у професійному спорті (на прикладі NBA).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/9267
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська наука_2017_33.pdf469.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.