Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077
Назва: Концепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостей
Автори: Андрес, Андрій
Боднар, Іванна
Ключові слова: фізичне виховання
студенти
функціонально-резервні можливості
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Андрес А. Концепція організації процесу фізичного виховання студентів з різним рівнем функціонально-резервних можливостей / Андрій Андрес, Іванна Боднар // Історія фізичної культури і спорту народів Європи : зб. тез доп. І Міжнар. наук. конгр. істориків фіз. культури. - Луцьк, 2017. - С. 27.
Короткий огляд (реферат): Результати досліджень доповнили дані інших фахівців про особливості осіб з відхиленнями у стані здоров'я. Було встановлено, що студенти з низьким і нижчим від середнього рівнями функціонально-резервних можливостей відрізняються, іноді - суттєво, за низкою показників фізичного розвитку, психічного стану, фізичної підготовленості, рухової активності від колег з вищими функціональними резервами. Вони утворюють групу підвищеного ризику суттєвого погіршення здоров'я, тому потребують підвищеної уваги батьків, педагогів, медичних працівників. Отримані дані дали можливість обґрунтувати зміст та основи управління процесом фізичного виховання осіб з різними можливостями в умовах єдиного процесу навчання. Розроблена нами концепція управління інтегративним фізичним вихованням у ВУЗах розкриває ідеологічні, аксіологічні та гносеологічно- методичні засади, мету, завдання та умови реалізації цих завдань. Вона містить обґрунтовані засоби й форми інтегративного фізичного виховання студентівз різними рівнями здоров'я, зміст його напрямів: здоров'язбережного, здоров'яформувального, здоров'явідновлювального та адаптивного.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/8077
Розташовується у зібраннях:Наукові праці професорсько-викладацького складу ЛДУФК

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
А. Андрес, І. Боднар.pdf96.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.