Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7973
Назва: Методика використання засобів фізичного виховання для корекції рухової функції глухих дітей молодшого шкільного віку
Автори: Гурінович, Христина
Трач, Володимир
Ключові слова: фізичне виховання
глухі діти
молодший шкільний вік
руховий аналізатор
Дата публікації: 2005
Бібліографічний опис: Гурінови Х. Є. Методика використання засобів фізичного виховання для корекції рухової функції глухих дітей молодшого шкільного віку: навч. посіб. /Х. Є. Гурінович, В. М. Трач. - Львів, 2005. - 100 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному посібнику подано причини виникнення та класифікації глухоти, особливості розвитку рухового аналізатора у глухих дітей, визначено роль рухливих ігор у корекційно-педагоічному процесі фізичного виховання для даної категорії дітей, складені орієнтовні комплекси спеціальних вправ та висвітлена методика підбору рухливих ігор для глухих дітей молодшого шкільного віку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7973
ISBN: 966-663-159-8
Розташовується у зібраннях:Навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гурінович Х.Є., Трач В. М..pdf8.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Гурінович Х.Є., Трач В. М..pdf8.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.