Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/781
Назва: | Значення структурно-логічних схем із дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання" під час самостійної підготовки студентів |
Автори: | Чиженок, Тамара Коваленко, Юлія |
Ключові слова: | теорія і методика фізичного виховання студенти структурно-логічні схеми |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Чиженок Т. Значення структурно-логічних схем із дисципліни "Теорія і методика фізичного виховання" під час самостійної підготовки студентів / Тамара Чиженок, Юлія Коваленко // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання, спорту і здоров'я людини / за заг. ред. Євгена Приступи. - Л., 2013. - Вип. 17, т. 2. - С. 253 - 257. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання щодо застосування структурно-логічних схем у процесі самостійної підготовки студентів у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання». Проведено оцінювання рівня теоретичних знань студентів-бакалаврів із дисципліни «Теорія і методика фізичного виховання» після застосування в самостійній роботі структурно-логічних схем. Визначено, що засвоєння навчального матеріалу з «ТМФВ» з використанням запропонованих схем було ефективнішим. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/781 |
Розташовується у зібраннях: | "Молода спортивна наука України" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Chy_46.pdf | 1.45 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.