Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7217
Назва: Організаційно-управлінський механізм впровадження маркетингу в систему дитячо-юнацьких спортивних шкіл
Автори: Середа, Наталія Віталіївна
Ключові слова: фізичне виховання
спорт
маркетинг
ДЮСШ
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харк. держ. акад. фіз. культури. - Харків
Бібліографічний опис: Середа Н. В. Організаційно-управлінський механізм впровадження маркетингу в систему дитячо-юнацьких спортивних шкіл : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : спец. 24.00.02 "Фіз. культура, фіз. виховання різних груп населення" / Середа Наталія Віталіївна ; Харк. держ. акад. фіз. культури. - Харків, 2014. - 20 с.
Опис: автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/7217
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
sereda_n_v.PDF535.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.