Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6875
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.contributor.author | Стефанишин, Маркіян | - |
dc.date.accessioned | 2017-04-25T09:46:23Z | - |
dc.date.available | 2017-04-25T09:46:23Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Зміни психоемоційного стану школярів в умовах застосування диференційованих нормативів фізичної підготовленості / Іванна Боднар, Маркіян Стефанишин // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2016. - № 3(25). - С. 3-11. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6875 | - |
dc.description.abstract | Диференціація критеріїв оцінювання рівня фізичної підготовленості школярів є актуальним аспектом удосконалення процесу фізичного виховання школярів. Мета – виявити позитивний вплив диференційованих нормативів фізичної підготовленості на показники психоемоційного стану школярів. У педагогічному експерименті взяло участь 265 учнів старшого шкільного віку, які були розподілені порівну на дві рівноцінні групи: експериментальну (131 учень) і контрольну (134 учні). Застосовано опитування й методи психодіагностики (САН, визначення ситуативної та особистісної тривожності і мотивованості класу на досягнення успіху в діяльності). З’ясовано позитивні зміни в психоемоційному стані учнів старших класів і їхнього ставлення до уроків фізичної культури. Збільшилася кількість школярів з сильною мотивованістю на досягнення успіху в діяльності; суттєво зросла кількість школярів з високим рівнем самопочуття; зменшилася кількість школярів з низьким рівнем активності за рахунок зростання кількості школярів з середнім і високим рівнями; суттєво зросла кількість старшокласників, які оцінювали рівень власного настрою як високий; рівень особистісного рівня тривожності школярів в умовах педагогічного експерименту не змінився; проте кількість учнів з високим рівнем ситуативної тривожності значно зменшилася. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | мотивованість | uk_UA |
dc.subject | психоемоційний стан | uk_UA |
dc.subject | диференціація | uk_UA |
dc.title | Зміни психоемоційного стану школярів в умовах застосування диференційованих нормативів фізичної підготовленості | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
І. Боднар, М. Стефанишин.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.