Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаленик, Е.-
dc.date.accessioned2017-04-10T08:44:17Z-
dc.date.available2017-04-10T08:44:17Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКаленик Е. Н. Коррекция развития физических качеств младших школьников с легкой степенью умственной отсталости средствами адаптивного спорта / Е. Н. Каленик // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2010. - № 2. - С. 39-46.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6783-
dc.descriptionСуществует необходимость поиска новых подходов к коррекции нарушений развития физических качеств у детей с легкой степенью умственной отсталости, и поиска эффективных программ по адаптивному спорту в специальных коррекционных учреждениях. Установлено, что у детей с легкой степенью умственной отсталости, занимающихся по программе дополнительных физкультурно-спортивных занятий по адаптивному спорту «бадминтон», физическое качество «гибкость» формируется замедленно и с большим количе- ством особенностей. В тесте «прыжок в длину с места» результат ниже средних показателей, а в динамике к 10-11 годам показатель в некоторых случаях снижается; к 10-11 годам результаты в «беге на 30 м» (быстроту движений) приближаются к показателям нормы. Отмечено положительные сдвиги в тесте «челночный бег 3х10 м».uk_UA
dc.description.abstractІснує необхідність пошуку нових підходів до корекції порушень розвитку фізичних якостей у дітей з легким ступенем розумової відсталості та пошуку ефективних програм з засобами адаптивного спорту в спеціальних навчальних закладах. Встановлено, що в дітей із легким ступенем розумової відсталості за допомогою фізкультурно-спортивних занять за програмою адаптивного спорту засобами бадмінтону гнучкість формується сповільнено і зі значною кількістю особливостей. У тесті „стрибок в довжину з місця” результат нижчий за середні показники, а в динаміці до 10-11 років показник в деяких випадках знижується; до 10 – 11 років результати в „бігу на 30 м” (бистрість) наближуються до показників норми. Відзначено позитивні зрушення в тесті „човниковий біг 3х10 м”.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectадаптивний спортuk_UA
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UA
dc.subjectшколярі з розумовою відсталістюuk_UA
dc.subjectфизическая подготовленностьuk_UA
dc.subjectшкольники с легкой степенью умст- венной отсталостиuk_UA
dc.titleКоррекция развития физических качеств младших школьников с легкой степенью умственной отсталости средствами адаптивного спортаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
Е. Каленик.pdf189.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.