Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАфтимичук, Ольга-
dc.date.accessioned2017-04-04T09:48:12Z-
dc.date.available2017-04-04T09:48:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАфтимичук О. Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №1(7). - С. 56-68.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744-
dc.description.abstractЦя робота представляє теоретичні та методичні розробки проблеми ритмоструктурної та лінгвістичної організації дидактичного спілкування вчителя фізичної культури на основі концепцій, які визначають категорію спілкування як вид і вид діяльності, процес навчання – як процес спілкування. У статті обґрунтовано поетапне формування знань і умінь ритму професійного спілкування у студентів, в основу якого закладено виховання почуття ритму й координації в межах реалізації такої системи: рух → рух + мова → мова.uk_UA
dc.language.isoruuk_UA
dc.subjectучитель фізичної культуриuk_UA
dc.subjectкомунікативна діяльністьuk_UA
dc.subjectмовно-рухова координаціяuk_UA
dc.titleСтруктурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формированияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
О. Афтимичук.pdf725.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.