Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744
Назва: | Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования |
Автори: | Афтимичук, Ольга |
Ключові слова: | учитель фізичної культури комунікативна діяльність мовно-рухова координація |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Афтимичук О. Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №1(7). - С. 56-68. |
Короткий огляд (реферат): | Ця робота представляє теоретичні та методичні розробки проблеми ритмоструктурної та лінгвістичної організації дидактичного спілкування вчителя фізичної культури на основі концепцій, які визначають категорію спілкування як вид і вид діяльності, процес навчання – як процес спілкування. У статті обґрунтовано поетапне формування знань і умінь ритму професійного спілкування у студентів, в основу якого закладено виховання почуття ритму й координації в межах реалізації такої системи: рух → рух + мова → мова. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
О. Афтимичук.pdf | 725.22 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.