Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744
Назва: Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования
Автори: Афтимичук, Ольга
Ключові слова: учитель фізичної культури
комунікативна діяльність
мовно-рухова координація
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Афтимичук О. Структурные компоненты ритма дидактического общения учителя физической культуры и методика его формирования / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №1(7). - С. 56-68.
Короткий огляд (реферат): Ця робота представляє теоретичні та методичні розробки проблеми ритмоструктурної та лінгвістичної організації дидактичного спілкування вчителя фізичної культури на основі концепцій, які визначають категорію спілкування як вид і вид діяльності, процес навчання – як процес спілкування. У статті обґрунтовано поетапне формування знань і умінь ритму професійного спілкування у студентів, в основу якого закладено виховання почуття ритму й координації в межах реалізації такої системи: рух → рух + мова → мова.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6744
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
О. Афтимичук.pdf725.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.