Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6727
Назва: | Характеристика теоретичної підготовленості фехтувальників на різних етапах багаторічної підготовки |
Автори: | Бріскін, Юрій Пітин, Мар'ян Задорожна, Ольга |
Ключові слова: | фехтування теоретична підготовленість етапи багаторічної підготовки |
Дата публікації: | 2012 |
Бібліографічний опис: | Бріскін Ю. Характеристика теоретичної підготовленості фехтувальників на різних етапах багаторічної підготовки / Юрій Бріскін, Мар'ян Пітин, Ольга Задорожна // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2012. - №2(8). - С. 24-32. |
Короткий огляд (реферат): | Фехтування є видом спортивного одноборства, в якому значну роль при реалізації індивідуальних можливостей спортсменів відіграють специфічні знання. Це формує проблему визначення відповідності рівнів обізнаності фехтувальників структурі та змісту теоретичної підготовки на різних етапах багаторічного удосконалення спортсменів. Метою дослідження було визначення структури та змісту теоретичної підготовленості фехтувальників на різних етапах багаторічної підготовки. В опитуванні взяли участь 60 спортсменів, по 20 спортсменів на етапах попередньої та спеціалізованої базової підготовки і по 10 спортсменів на етапах підготовки до вищих досягнень і максимальної реалізації індивідуальних можливостей. Анкетування проводилося з 02.12.2011 по 07.02.2012 р. особистісним і груповим способом. Значущість блоків теоретичних знань визначалася за допомогою експертного оцінювання, до якої було залучено 8 тренерів вищої та першої категорії з фехтування, середній стаж роботи яких становить 20,7 року. Установлено, що характерним для фехтувальників на етапах попередньої та спеціалізованої базової підготовки є краща обізнаність у питаннях щодо змагальної діяльності; підготовки до вищих досягнень − у питаннях олімпізму; максимальної реалізації індивідуальних можливостей − у питаннях олімпізму й основ теорії і методики підготовки спортсменів. Доведено доцільність зростання рівня теоретичної підготовленості спортсменів від середнього (3,0 бали) до високого (4,6 бала) рівня упродовж етапів багаторічної підготовки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6727 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Ю. Бріскін, М. Пітин, О. Рябуха.pdf | 441.27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.