Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6488
Назва: Інтернет-ресурси як маркетинговий інструмент у професійному спорті
Автори: Ясінська, Надія
Задорожна, Ольга
Ключові слова: професійний спорт
інтернет-ресурси
бізнес у спорті
спортивне підприємництво
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Ясінська Н. Інтернет-ресурси як маркетинговий інструмент у професійному спорті / Надія Ясінська, Ольга Задорожна // День студентської науки : зб. тез доп. за результатами наук. конф. студентів ЛДУФК. - Львів, 2016. - С. 74-75.
Короткий огляд (реферат): Мета дослідження – визначити місце інтернет-ресурсів у професійному спорті як різновиді підприємницької діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/6488
Розташовується у зібраннях:"День студентської науки"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Yasinska__Zadorozhna_35.PDF304.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.