Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5975
Назва: Анализ подготовленности будущих учителей физической культуры в контексте знаний и умений ритма дидактического общения
Автори: Афтимичук, Ольга
Ключові слова: професійна підготовка
учитель фізичної культури
дидактичне спілкування
профессиональная подготовка
учитель физической культуры
ритм
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Афтимичук О. Анализ подготовленности будущих учителей физической культуры в контексте знаний и умений ритма дидактического общения / Ольга Афтимичук // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 83 - 90.
Короткий огляд (реферат): У рамках комунікативної діяльності вчителя дидактичне спілкування займає провідне місце. Особливого значення воно набуває для уроку фізичної культури, де спостерігається симбіоз мовної і рухової діяльності викладача, що припускає особливу ритмоструктуру його професійної діяльності. Однак цій характеристиці у виші не приділяється достатньо уваги, що було підтверджено результатами проведеного опитування серед студентів чотирьох курсів, викладачів вишів, методистів із педпрактики, учителів фізичної культури. Необхідного рівня умінь ритму дидактичного спілкування вчителя набували після п'яти років практичної професійної діяльності. У статті визначено положення, які можуть допомогти визначити подальші перспективи досліджень у цьому напрямку.
Опис: В рамках коммуникативной деятельности учителя дидактическое общение занимает ведущее место. Особое значение оно приобретает для урока физической культуры, где наблюдается симбиоз речевой и двигательной деятельности преподавателя, предполагающий особую ритмоструктуру его профессиональной деятельности. Однако данной характеристике в стенах вуза не уделяется достаточного внимания, что было подтверждено результатами проведенного опроса среди студентов четырех курсов, преподавателей вузов, методистов по педагогической практике, учителей физической культуры. Необходимый уровень умений ритма дидактического общения учителя приобретали после пяти лет практической профессиональной деятельности. В статье определены положения, которые могут помочь обозначить дальнейшие перспективы исследований в этом направлении.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5975
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
О. Афтимичук.pdf404.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.