Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Боднар, Іванна | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-15T10:04:45Z | - |
dc.date.available | 2016-11-15T10:04:45Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Боднар І. Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 36 - 44. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969 | - |
dc.description.abstract | Визначення організаційно-педагогічних проблем, які потребують нагального вирішення, дозволять розробити шляхи більш успішного впровадження інклюзивного фізичного виховання. Було опитано 154 вчителі фізичної культури 75 середніх шкіл 16-ти областей України. Установлено суперечності у ставленні вчителів до інклюзивного фізичного виховання. З’ясовано, що більшість учителів (73%) фізичної культури середніх загальноосвітніх закладів України вважають себе готовими до проведення уроків в інклюзивних класах з учнями 1–3 груп здоров’я. Визначено, що вчителі в умовах інклюзивного фізичного виховання вбачають менші можливості для фізичного удосконалення добре підготованих школярів, ніж дітей із відхиленнями у стані здоров’я. Виявлено, що на перші місця вчителі ставлять проблеми, вирішення яких знаходиться в компетенції держави, на другі – ті, які в змозі вирішити фахівці на місцях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | інклюзивне фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.title | Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
І. Боднар.pdf | 553.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.