Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБоднар, Іванна-
dc.date.accessioned2016-11-15T10:04:45Z-
dc.date.available2016-11-15T10:04:45Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationБоднар І. Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 36 - 44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969-
dc.description.abstractВизначення організаційно-педагогічних проблем, які потребують нагального вирішення, дозволять розробити шляхи більш успішного впровадження інклюзивного фізичного виховання. Було опитано 154 вчителі фізичної культури 75 середніх шкіл 16-ти областей України. Установлено суперечності у ставленні вчителів до інклюзивного фізичного виховання. З’ясовано, що більшість учителів (73%) фізичної культури середніх загальноосвітніх закладів України вважають себе готовими до проведення уроків в інклюзивних класах з учнями 1–3 груп здоров’я. Визначено, що вчителі в умовах інклюзивного фізичного виховання вбачають менші можливості для фізичного удосконалення добре підготованих школярів, ніж дітей із відхиленнями у стані здоров’я. Виявлено, що на перші місця вчителі ставлять проблеми, вирішення яких знаходиться в компетенції держави, на другі – ті, які в змозі вирішити фахівці на місцях.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectінклюзивне фізичне вихованняuk_UA
dc.subjectшколяріuk_UA
dc.titleПроблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культуриuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
І. Боднар.pdf553.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.