Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969
Назва: Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури
Автори: Боднар, Іванна
Ключові слова: інклюзивне фізичне виховання
школярі
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Боднар І. Проблеми залучення учнів 1-3 груп здоров'я до спільних уроків фізичної культури / Іванна Боднар // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 1(11). - С. 36 - 44.
Короткий огляд (реферат): Визначення організаційно-педагогічних проблем, які потребують нагального вирішення, дозволять розробити шляхи більш успішного впровадження інклюзивного фізичного виховання. Було опитано 154 вчителі фізичної культури 75 середніх шкіл 16-ти областей України. Установлено суперечності у ставленні вчителів до інклюзивного фізичного виховання. З’ясовано, що більшість учителів (73%) фізичної культури середніх загальноосвітніх закладів України вважають себе готовими до проведення уроків в інклюзивних класах з учнями 1–3 груп здоров’я. Визначено, що вчителі в умовах інклюзивного фізичного виховання вбачають менші можливості для фізичного удосконалення добре підготованих школярів, ніж дітей із відхиленнями у стані здоров’я. Виявлено, що на перші місця вчителі ставлять проблеми, вирішення яких знаходиться в компетенції держави, на другі – ті, які в змозі вирішити фахівці на місцях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5969
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
І. Боднар.pdf553.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.