Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5951
Назва: | Здоров'язбережна компетентність курсанта льотного вищого навчального закладу: поняття, сутність, структура |
Автори: | Редозубов, Олександр |
Ключові слова: | професійна компетентність здоров'язбережна компетентність фізична підготовка психофізіологічна підготовка |
Дата публікації: | 2013 |
Бібліографічний опис: | Редозубов О. Здоров'язбережна компетентність курсанта льотного вищого навчального закладу: поняття, сутність, структура / Олександр Редозубов // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2013. - № 3(13). - С. 40 - 47. |
Короткий огляд (реферат): | Проблема формування професійної компетентності курсантів льотних вищих навчальних закладів (ВНЗ) у контексті інтеграційного підходу виходить сьогодні на рівень пріоритетних в авіаційній галузі і вищій школі зокрема. Проте орієнтація тільки на професійні компетенції є недостатньою. Мета: дослідити проблему формування психофізіологічної надійності майбутніх авіаційних фахівців у контексті оволодіння здоров'язбережною компетентністю, визначити її поняття, сутність і структуру. Упровадження компетенцій у сфері професійної освіти зумовлює розширення «повноважень» у бік універсальних стратегій, що забезпечують творчу суб’єктну діяльність майбутнього фахівця. Уведення поняття “здоров'язбережна компетентність” акцентує увагу не тільки на проблемах розвитку загальних і спеціальних фізичних якостей майбутнього авіаційного фахівця, що зумовлені вимогами професійної діяльності, але й проблемами формування критеріїв універсального фахівця як самореалізованої людини. Здоров'язбережна компетентність – це системна здібність особистості майбутнього авіаційного фахівця, яка спрямована на автономне формування власного динамічного здоров’я і професійного довголіття засобами психогігієни, фізичної і психофізіологічної підготовки. Ця компетентність є невід’ємним атрибутом професійного й особистісного зростання, провідною властивістю суб’єктності курсанта, яка розвивається на основі внутрішньої свободи та відповідальності особистості в навчальній діяльності. Cтруктура здоров'язбережної компетентності курсанта містить такі компоненти: автодидактичний, рефлексивний, вольовий, креативний. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5951 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
О. Редозубов.pdf | 277.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.