Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5891
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кузьменко, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-27T08:00:02Z | - |
dc.date.available | 2016-10-27T08:00:02Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кузьменко І. Спеціальні вправи, спрямовані на підвищення функціонального стану слухового аналізатора, як засіб фізичного виховання школярів середніх класів / Ірина Кузьменко // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2014. - № 3(17). - С. 27-32. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5891 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто методику використання вправ та рухливих ігор, спрямованих на вдосконалення функціонального стану слухового аналізатора, у процесі фізичного виховання школярів середніх класів. Слуховий аналізатор відіграє важливу роль у формуванні й виконанні рухів, розвитку фізичних якостей, тому в процесі фізичного виховання доречно застосовувати вправи, спрямовані на вдосконалення функціонального стану слухової сенсорної системи. Запропоновані вправи та рухливі ігри можна застосовувати на уроках фізичної культури, на заняттях у спортивних секціях, уводити в комплекси ранкової гігієнічної гімнастики, фізкультхвилинки та фізкультпаузи, в організовані перерви та інші форми занять дітей середнього шкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | спеціальні вправи | uk_UA |
dc.subject | функціональний стан | uk_UA |
dc.subject | слуховий аналізатор | uk_UA |
dc.subject | школярі | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.title | Спеціальні вправи, спрямовані на підвищення функціонального стану слухового аналізатора, як засіб фізичного виховання школярів середніх класів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
І. Кузьменко.pdf | 597.64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.