Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5872
Title: | Концептуальные основы и подходы к формированию процесса физической реабилитации при первичном конституционально-экзогенном ожирении у подростков |
Authors: | Жарова, Ирина |
Keywords: | концептуальні основи фізична реабілітація підлітки ожиріння физическая реабилитация ожирение |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Жарова И. Концептуальные основы и подходы к формированию процесса физической реабилитации при первичном конституционально-экзогенном ожирении у подростков / Ирина Жарова // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2014. - № 4(18). - С. 45-56. |
Abstract: | Концептуальні засади та підходи до формування процесу фізичної реабілітації підлітків із первинним ожирінням ґрунтуються на методологію наукового дослідження. Методологія фізичної реабілітації дає характеристику компонентів реабілітаційного процесу – об'єкта реабілітації, предмета, мети й завдань реабілітації, сукупності засобів, необхідних для вирішення завдань такого типу, а також формує уявлення про послідовність руху дослідження в процесі вирішення завдань. Мета дослідження: на підставі аналізу літератури, результатів власних досліджень визначити концептуальні засади та підходи до формування процесу фізичної реабілітації при первинному конституційно-екзогенному ожирінні в підлітків. Методи дослідження: загальнонаукові – аналіз, синтез, узагальнення, порівняння. За допомогою методів аналізу спеціальної літератури в галузі фізичної реабілітації та ендокринології, результатів власних досліджень, логічного аналізу, практичного досвіду роботи охарактеризовано концептуальні засади формування процесу фізичної реабілітації при первинному конституційно- екзогенному ожирінні в підлітків, які містять мету, завдання та основні принципи відновлювальних заходів. Оскільки процес розробки та вивчення концепції фізичної реабілітації підлітків з ожирінням повинен розглядатися з позиції системного підходу ми виокремили й детально розглянули концептуальні підходи до формування процесу фізичної реабілітації при первинному конституційно-екзогенному ожирінні в підлітків. |
Description: | Концептуальные основы и подходы к формированию процесса физической реабилитации подростков с первичным ожирением опираются на методологию научного исследования. Методология физической реабилитации дает характеристику компонентов реабилитационного процесса – объекта реабилитации, предмета, целей и задач реабилитации, совокупности средств, необходимых для решения задач данного типа, а также формирует представление о последовательности движения исследования в процессе решения задач. Цель исследования: на основании анализа литературы, результатов собственных исследований опре- делить концептуальные основы и подходы к формированию процесса физической реабилитации при первичном конституционно-экзогенном ожирении у подростков. Методы исследова- ния: общенаучные – анализ, синтез, обобщение, сравнение. С помощью методов анализа специальной литературы в области физической реабилитации и эндокринологии, результатов собственных исследований, логического анализа, практического опыта работы охарактеризованы концептуальные основы формирования процесса физической реабилитации при первичном конституционально-экзогенном ожирении у подростков, которые включают в себя цель, задачи и основные принципы восстановительных мероприятий. Исходя из того что процесс разработки и изучение концепции физической реабилитации подростков с ожирением должен рассматриваться с позиции системного похода, нами были выделены и детально рассмотрены концептуальные подходы к формированию процесса физической реабилитации при первичном конституционально-экзогенном ожирении у подростков. |
URI: | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5872 |
Appears in Collections: | Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
И. Жарова.pdf | 426.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.