Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5846
Назва: Кількісна оцінка реакції організму іракських школярів на виконання фізичних навантажень великої потужності при високій температурі повітря
Автори: Виноградський, Богдан
Аль-Убаїді, Алі Абдулкарім Джасім
Ключові слова: фізичні навантаження
організм
школярі
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Виноградський Б. Кількісна оцінка реакції організму іракських школярів на виконання фізичних навантажень великої потужності при високій температурі повітря / Богдан Виноградський, Алі Абдулкарім Джасім Аль-Убаїді // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2015. - № 2. - С. 3 - 10.
Короткий огляд (реферат): Кількісна оцінка сумісної дій двох зовнішніх чинників – фізичного навантаження та температури довкілля, є важливою для керування процесом фізичного виховання дітей. Актуальність дослідження зумовлено відсутністю відповідних даних про реакцію організму школярів на стандартизовані фізичні навантаження в умовах високих температур повітря. Мета роботи полягає у визначенні закономірностей реагування організму старшокласників Республіки Ірак на стандартні фізичні навантаження великої потужності із урахуванням температурних умов зовнішнього середовища. Запропоновано обґрунтований підхід до кліматично-температурного районування території Республіки Ірак для кількісного оцінювання впливу температурного чинника на організм школярів. Визначено, що при різних температурних умовах навколишнього середовища, кількісна реакція основних систем організму старших школярів є статично відмінною і кількісно прогнозованою
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5846
Розташовується у зібраннях:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Б. Виноградський,Алі Ль-Убаїді.pdf563.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.