Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5828
Title: Інформативні показники рухової підготовленості й функціональної готовності хлопців 8-9 класів
Authors: Іващенко, Ольга
Keywords: функціональна готовність
координаційна підготовленість
силова підготовленість
рухові здібності
хлопці
Issue Date: 2015
Citation: Іващенко О. Інформативні показники рухової підготовленості й функціональної готовності хлопців 8-9 класів / Ольга Іващенко // Фізична активність, здоров'я і спорт. - 2015. - № 4(22). - С. 3 - 11.
Abstract: Мета роботи – визначити інформативні показники рухової підготовленості і функціональної готовності хлопців 8–9 класів. Методи дослідження: аналіз наукової літератури, педагогічне тестування та методи математичної статистики обробки результатів дослідження. У дослідженні взяли участь 17 хлопців 8 класу, 17 хлопців 9 класу. Інформативними для оцінювання функціонального стану хлопців восьмого класу є проби Штанге (0,919), Генча і Серкіна (0,977); для оцінювання рухової підготовленості – тести «Стрибок у довжину з місця» (0,929), «Згинання і розгинання рук у висі» (0,915), «Човниковий біг 4×9 м» (0,886), і т. д. Для оцінювання функціонального стану хлопців дев’ятого класу – проби Штанге (0,754), Серкіна (0,821); для оцінювання рухової підготовленості – тести «Згинання і розгинання рук в упорі лежачи» (0,922), «Згинання і розгинання рук у висі» (0,861), «Оцінювання часових параметрів руху» (0,887). Для підсумкового педагогічного контролю рухової і функціональної підготовленості хлопців восьмого класу може бути використана перша дискримінантна функція з акцентом на найбільш інформативні змінні.
URI: http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/5828
Appears in Collections:Науковий журнал "Фізична активність, здоров'я і спорт"

Files in This Item:
File SizeFormat 
О. Іващенко.pdf829.98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.