Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4956
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОзарук, Василь-
dc.date.accessioned2016-04-19T07:14:23Z-
dc.date.available2016-04-19T07:14:23Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОзарук В. Діагностика стану сформованості мотивації учнів початкових класів до рухової активності / Василь Озарук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 279-283.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4956-
dc.description.abstractУ статті викладено результати анкетування учнів молодшого шкільного віку міських і сільських шкіл, щодо визначення рівня сформованості мотивації до потреби в руховій активності, які визначали за методиками Л. Божович (за такими показниками: на виявлення мотивів обов’язку й відповідальності; самовизначення і самовдосконалення; мотивація благополуччя; престижна мотивація; мотивація уникнення неприємностей; мотивація змістом; мотивація процесом) та Т. Елерсона, а також вивчали мотиваційні інтереси дітей до різних фізичних вправ. У процесі дослідження виявлено, що серед показників, які характеризують мотиви в потребі рухової активності, домінують фізичне самовизначення та самовдосконалення, і відстає та потребує корекції навчально-виховного процесу з фізичного виховання мотивація процесом. При цьому встановлено, що суттєвих розбіжностей між результатами в дітей міських і сільських шкіл не спостерігалося.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрухова активністьuk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleДіагностика стану сформованості мотивації учнів початкових класів до рухової активностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Молода спортивна наука України"

Files in This Item:
File SizeFormat 
МSNU_2016_Т2_19.pdf415.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.