Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4956
Назва: Діагностика стану сформованості мотивації учнів початкових класів до рухової активності
Автори: Озарук, Василь
Ключові слова: рухова активність
мотив
мотивація
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Озарук В. Діагностика стану сформованості мотивації учнів початкових класів до рухової активності / Василь Озарук // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 279-283.
Короткий огляд (реферат): У статті викладено результати анкетування учнів молодшого шкільного віку міських і сільських шкіл, щодо визначення рівня сформованості мотивації до потреби в руховій активності, які визначали за методиками Л. Божович (за такими показниками: на виявлення мотивів обов’язку й відповідальності; самовизначення і самовдосконалення; мотивація благополуччя; престижна мотивація; мотивація уникнення неприємностей; мотивація змістом; мотивація процесом) та Т. Елерсона, а також вивчали мотиваційні інтереси дітей до різних фізичних вправ. У процесі дослідження виявлено, що серед показників, які характеризують мотиви в потребі рухової активності, домінують фізичне самовизначення та самовдосконалення, і відстає та потребує корекції навчально-виховного процесу з фізичного виховання мотивація процесом. При цьому встановлено, що суттєвих розбіжностей між результатами в дітей міських і сільських шкіл не спостерігалося.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4956
Розташовується у зібраннях:"Молода спортивна наука України"

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
МSNU_2016_Т2_19.pdf415.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.