Please use this identifier to cite or link to this item:
https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4949
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Косівська, Анастасія | - |
dc.contributor.author | Ровний, Анатолій | - |
dc.date.accessioned | 2016-04-18T07:16:08Z | - |
dc.date.available | 2016-04-18T07:16:08Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Косівська А. Застосування комплексних форм фізичного виховання як засобів впливу на фізичну підготовленість студенток / Анастасія Косівська, Анатолій Ровний // Молода спортивна наука України : зб. наук. пр. з галузі фіз. виховання і спорту / за заг. ред. Євгена Приступи. - Львів, 2016. - Вип. 20, т. 1/2. - С. 239-243. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/4949 | - |
dc.description.abstract | Мета: визначити вплив комплексних форм фізичного виховання на фізичну підготовленість студенток першого курсу. Матеріал і методи: у дослідженні брали участь 45 студенток першого курсу, які висловили бажання займатися спортивною і танцювальною аеробікою. Результати: представлено порівняльну характеристику обраних форм занять з фізичного виховання. Розроблено оптимальну методику розвитку фізичної підготовленості студенток першого курсу. Висновки: встановлено перевагу показників розвитку фізичної підготовленості студенток, які займалися комплексними формами занять з фізичного виховання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | фізичне виховання | uk_UA |
dc.subject | комплексні форми занять | uk_UA |
dc.subject | аеробіка | uk_UA |
dc.subject | фізична підготовленість | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.title | Застосування комплексних форм фізичного виховання як засобів впливу на фізичну підготовленість студенток | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | "Молода спортивна наука України" |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
МSNU_2016_Т2_12.pdf | 278.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.