Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37479
Назва: Сутність і чинники формування іміджу підприємства
Інші назви: The Essence and Factors of Enterprise Image Formation
Автори: Кость, Тетяна
Іванова, Лілія
Kost, Tetiana
Ivanova, Liliia
Ключові слова: імідж
підприємство
сутність
чинники формування
image
essence
enterprise
factors of formation
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Кость Т. Сутність і чинники формування іміджу підприємства / Тетяна Кость, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 63–65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37479
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tetiana KOST.pdf778.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.