Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475
Title: Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи
Other Titles: Idea marketing: essence, main tasks and principles
Authors: Буць, Ольга
Іванова, Лілія
Buts, Olha
Ivanova, Liliia
Keywords: маркетинг ідей
основні завдання
сутність
принципи
Issue Date: 27-Sep-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Буць О. Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи / Ольга Буць, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 76–78.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olha BUTs.pdf780.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.