Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475
Назва: Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи
Інші назви: Idea marketing: essence, main tasks and principles
Автори: Буць, Ольга
Іванова, Лілія
Buts, Olha
Ivanova, Liliia
Ключові слова: маркетинг ідей
основні завдання
сутність
принципи
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Буць О. Маркетинг ідей: сутність, основні завдання та принципи / Ольга Буць, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 76–78.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37475
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Olha BUTs.pdf780.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.