Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37471
Назва: Етичні виклики й проблеми конфіденційності в нейромаркетингу
Інші назви: Ethical challenges and privacy issues in neuromarketing
Автори: Фіялкович, Христина
Іванова, Лілія
Fiialkovych, Khrystyna
Ivanova, Liliia
Ключові слова: конфіденційність
етичні виклики
нейромаркетинг
проблеми
privacу
ethical challenges
neuromarketing
problems
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Фіялкович Х. Етичні виклики й проблеми конфіденційності в нейромаркетингу / Христина Фіялкович, Лілія Іванова // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 90–92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37471
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khrystyna FIIaLKOVYCh.pdf777.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.