Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466
Title: Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets
Other Titles: Клієнтський досвід як ключовий підхід до управління утриманням клієнтів для українських технологічних компаній на західних ринках
Authors: Omelchenko, Ivan
Koptieva, Hanna
Омельченко, Іван
Коптєва, Ганна
Keywords: Ukrainian technology companies
customer experience
Western market
management
українські технологічні компанії
клієнтський досвід
західний ринок
управління
Issue Date: 27-Sep-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Omelchenko I. Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets / Ivan Omelchenko, Hanna Koptieva // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 106–108.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ivan OMELCHENKO.pdf784.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.