Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466
Назва: Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets
Інші назви: Клієнтський досвід як ключовий підхід до управління утриманням клієнтів для українських технологічних компаній на західних ринках
Автори: Omelchenko, Ivan
Koptieva, Hanna
Омельченко, Іван
Коптєва, Ганна
Ключові слова: Ukrainian technology companies
customer experience
Western market
management
українські технологічні компанії
клієнтський досвід
західний ринок
управління
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Omelchenko I. Сustomer experience as a key approach to customer retention management for ukrainian technology companies in western markets / Ivan Omelchenko, Hanna Koptieva // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 106–108.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37466
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivan OMELCHENKO.pdf784.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.