Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452
Title: Вплив спортивного брендингу на ринок
Other Titles: The impact of sports branding on the market
Authors: Левкович, Єлизавета
Баранівська, Христина
Levkovych, Yelyzaveta
Baranivska, Khrystyna
Keywords: спортивний брендинг
ринок
sports branding
market
Issue Date: 27-Sep-2024
Publisher: ЛДУФК імені Івана Боберського
Citation: Левкович Є. Вплив спортивного брендингу на ринок / Єлизавета Левкович, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 132–134.
URI: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yelyzaveta LEVKOVYCh.pdf781.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.