Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛевкович, Єлизавета-
dc.contributor.authorБаранівська, Христина-
dc.contributor.authorLevkovych, Yelyzaveta-
dc.contributor.authorBaranivska, Khrystyna-
dc.date.accessioned2024-11-26T09:03:01Z-
dc.date.available2024-11-26T09:03:01Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationЛевкович Є. Вплив спортивного брендингу на ринок / Єлизавета Левкович, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 132–134.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectспортивний брендингuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectsports brandinguk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.titleВплив спортивного брендингу на ринокuk_UA
dc.title.alternativeThe impact of sports branding on the marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yelyzaveta LEVKOVYCh.pdf781.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.