Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452
Назва: Вплив спортивного брендингу на ринок
Інші назви: The impact of sports branding on the market
Автори: Левкович, Єлизавета
Баранівська, Христина
Levkovych, Yelyzaveta
Baranivska, Khrystyna
Ключові слова: спортивний брендинг
ринок
sports branding
market
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Левкович Є. Вплив спортивного брендингу на ринок / Єлизавета Левкович, Христина Баранівська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 132–134.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37452
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yelyzaveta LEVKOVYCh.pdf781.8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.