Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37442
Назва: Промисловий туризм як рекламний інструмент для підприємств промислової галузі
Інші назви: Industrial tourism as an advertising tool for industrial enterprises
Автори: Запісоцький, Андрій
Графська, Орислава
Zapisotskyi, Andrii
Hrafska, Oryslava
Ключові слова: промисловий туризм
підприємства промислової галузі
industrial tourism
industrial enterprises
Дата публікації: 27-вер-2024
Видавництво: ЛДУФК імені Івана Боберського
Бібліографічний опис: Запісоцький А. Промисловий туризм як рекламний інструмент для підприємств промислової галузі / Андрій Запісоцький, Орислава Графська // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 165–168.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37442
Розташовується у зібраннях:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Andrii ZAPISOTsKYI.pdf792.16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.