Please use this identifier to cite or link to this item: https://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37439
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерілова, Анна-
dc.contributor.authorГуцуляк, Вікторія-
dc.contributor.authorHerilova, Anna-
dc.contributor.authorHutsuliak, Viktoriia-
dc.date.accessioned2024-11-25T12:43:45Z-
dc.date.available2024-11-25T12:43:45Z-
dc.date.issued2024-09-27-
dc.identifier.citationГерілова А. Маркетингова трансформація туристичної галузі України / Анна Герілова, Вікторія Гуцуляк // Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров’я : тези доп. ІІІ Міжнар. студ. наук. конф. (26–27 вересня 2024 року, м. Львів) / за заг. ред. Н. Павленчик. – Львів : ЛДУФК імені Івана Боберського, 2024. – С. 175–177.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repository.ldufk.edu.ua/handle/34606048/37439-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДУФК імені Івана Боберськогоuk_UA
dc.subjectтуристична галузьuk_UA
dc.subjectмаркетингова трансформаціяuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjecttourism industryuk_UA
dc.subjectmarketing transformationuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.titleМаркетингова трансформація туристичної галузі Україниuk_UA
dc.title.alternativeMarketing transformation of the Ukrainian tourism industryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:"Тенденції розвитку наукової думки в менеджменті, галузях спорту, обслуговування та охорони здоров'я"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Anna HERILOVA.pdf780.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.